در کاشت مو به روش SUT دیگر نیازی به تیغ جراحی , بیهوشی , به جا ماندن اسکار , برش نبوده و عارضه ها محدودی داشته ; مامی توانیم , بوسیله , دستگاه های تمام اتومات تحت نظر متخصص های متبحر کلینیک آریامن , برداشت و پیوند مو را تا 14000 هزار تار مو حقیقی , که 3 برابر نسبت به روشهای سابق هست را انجام دهیم . در‌این تکنیک تازه شما شاهد خط رشد بسیار طبیعی و تراکم فراوان بالا میباشید , به گونه ای کسی متوجه پیوند موی طبیعی و زنده شما نمی شود . دیگر نظیر روش های کاشت FIT و روش کاشت FUT نیاز به سپری کردن وقتی طولانی برداشت مو و کاشت خسته کننده نمی باشیم .

ازجمله مزیت های این تکنیک , بدون نیاز جراحی , خون ریزی و درد , آن است , همینطور شایان ذکر است این تکنیک به روز ترین متد روز امریکا واروپا است . از مزایای این تکنیک طبیعی بودن خط رشد , مهندسی آن بوسیله گروه کارآزموده کاشت مو کلینیک آریامن , تراکم بالای مو در‌این روش , انجام آن در یک نوبت ومشاهده کردن موهای کاشته شده بعداز کاشت مو طبیعی که بصورت یک سانتی است .

همینطور در روش کاشت مو sut پرتی و از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده  بسیار پایین می آید و تغریبا وجود ندارد . چون طی یک فرآینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای مو فرد همگی برداشت سالم باقیمانده و به وسیله متخصصان کلینیک زیبایی آریامن بصورت بسیار دقیق و با ظرافت بسیار بالایی در محل موردنیاز پیوند داده می‌شوند , بعداز انجام کاشت مو , به وسیله دستگاهای لیزری این کلینیک , تحریک و رویش سریع موی , تقویت ورشد دوباره مو های فرد را نیز قابل مشاهده هست.

روش کاشت مو sut برترین روش کاشت موی بوده ، وحجم تراکم موردنیاز  , توضیح داده شده به وسیله متخصصین این مرکز با نرم افزارهای مختص به بیمار نشان داده می شود . شما دوستان عزیز می‌توانید عکس های پیشین و بعد از عمل بیماران این کلینیک را در بخش  گالری SUT   مشاهده نمایید , فرق این روش رابا دیگر متدهای متداول مقایسه نماید وتحولی درخصوص کاشت مو زنده و قابل رویش را کاملاًاحساس کنید .