ماسک صورت

1 . مرطوب کننده و آبرسان ارگانیک

 

پالپ و روغن آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان هایی مثل بی کاروتن , لسیتین و اسید لینولئیک است که پوست های دهیدراته , پوسته پوسته شده و خشک را معالجه و تغذیه خواهد کرد .

 

2 . سپید کنندگی پوست

 

آووکادو درخشندگی موقتی به پ , ست نمی دهد و بلکه سلامت کلی پوست را مهیا می نماید و از جراحت های بیشتر مراقبت خواهد کرد . ویتامین های موجود در آووکادو سلول های مرده پوست را از بین می‌برد و سبب سپید شدن پوست خواهد شد .

 

3 . کاهش آکنه و زخم

 

آووکادو دربردارنده اسید لوریک و سایر مواد پرخاصیت است که خواص ضد التهابی و ضد ویروسی و ضدباکتریایی داراست و سبب ساز کاهش زخم و آکنه خواهد شد .

 

4 . ضد پیری

ویتامین E و اسید های چرب آووکادو فرایند چین و چروک ناشی از اثرات رادیکال های آزاد , آلودگی و قرار گرفتن در معرض آفتاب و اثرات اشعه های مضر را کند می نماید و همینطور دربردارنده آنتی اکسیدان هایی مثل لوتئین است که در قبال علائم پیری محافظت خواهد کرد .

ماسک های خانگی شگفت انگیز با آووکادو

 

1 . ماسک صورت آووکادو و عسل برای آکنه و خشکی پوست

مواد ضروری :

  • یکی آووکادو رسیده
  • یک قاشق غذاخوری عسل

نحوه تنظیم و طریقه استفاده :

 

آووکادو را له نمائید و تا‌وقتی‌که یک مخلوط یک دست حاصل شود , عسل را به مخلوط بیفزایید و روی صورتتان اعمال نمایید و پس از 10 دقیقه که به طور کامل خشک شد , با آب سرد شستشو دهید و با یک حوله نرم خشک نمائید .

به کار گیری از این ماسک را یک یا این که دو بار در هفته تکرار فرمایید .

2 . ماسک صورت آووکادو و ماست برای پوست های خشک

مواد اضطراری :

 

  • نصف یکی آووکادو رسیده
  • یک قاشق غذاخوری ماست

شیوه تهیه و تنظیم و طریقه استعمال :

 

آووکادو را به خوبی له نمایید تا یک مخلوط یکپارچه حاصل شود و هرگونه بافت مازاد از بین برود . ماست را به مخلوط اضافه نمائید و با چنگال هم بزنید و سپس , با انگشتان تمیز به صورت دایره ای روی صورتتان اعمال نمائید , پس از 15 تا 20 دقیقه با آب سرد شستشو دهید و سپس , از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال نمائید .

 

این ماسک را 2 تا 3 بار در هفته تکرار فرمایید .